Solsona. Seminari sobre aparadors i distribució de producte per vendre més adreçat als comerços de Solsona i Cardona

Tècniques per vendre més mitjançant l’aparador, la gestió d’estocs, la distribució de producte dins la botiga, la disposició del mobiliari i la il·luminació de l’establiment són les que es tractaran en la propera sessió del programa formatiu “El cafè del comerç” per al sector de Solsona i Cardona, que es durà a terme la setmana vinent.

La primera convocatòria de l’any d’aquest programa s’ha concebut com un seminari i anirà a càrrec de Jordi Bacaria, economista expert en gestió, innovació i dinamització comercial. A la capital del Solsonès s’ha programat dimarts de tres a dos quarts de cinc de la tarda a la sala cultural de l’Ajuntament; mentre que per als establiments cardonins es farà dijous en el mateix horari al Centre Cívic de la vila ducal.

La participació a “El cafè del comerç” és gratuïta, però és preferible la inscripció prèvia. Es pot cursar fins dilluns per correu electrònic a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. o Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. , o bé trucant als telèfons 973481009 o 938692287. És una iniciativa dels ajuntaments d’ambdós municipis organitzada a través de l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de projectes innovadors i experimentals.

1553206727Esther Boniquet_nov18.jpg