Llagostera. Llagostera inicia les obres d’ampliació de l’Skate Park

Aquesta setmana s’han iniciat les obres d’ampliació de l’Skate Park de Llagostera. L’ampliació consisteix en la construcció d’una piscina, tècnicament anomenada “bowl” a la part est de la pista existent.

La superfície actual de la pista és d’uns 350 m2 i amb l’ampliació passarà a tenir una superfície aproximada d’uns 525 m2.

L’actuació té un pressupost d’uns 36.000 € dels quals l’Ajuntament disposa d’una subvenció de la Diputació de Girona.

Es preveu que els treballs finalitzin a finals d’aquest mateix mes de març.

Sobre l’Skate Park

L’actual Skate Park va entrar en funcionament l’any 2014, ubicat a la zona verda situada entre l’avinguda de l’Esport, l’avinguda Gironès, el carrer Almedinilla i el carrer Pocafarina en una parcel·la de titularitat municipal propera a la zona esportiva.

Es tracta d’una pista d’uns 350 m2 dividida en tres zones diferenciades per a la pràctica d’aquest esport.

En el seu disseny inicial es van tenir en compte les aportacions fetes pels joves que en aquell moment practicaven l’Skate per les places i carrers del municipi.

Foto: Marc Sureda / Canal Ajuntament

1552674937IMG_9377.JPG