Platja d'Aro. Lliurament de premis Gran Sorteig de Nadal 2018-19

Acte d'entrega de premis de la tercera edició del Gran Sorteig de Nadal de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró, la proposta de dinamització comercial del municipi en motiu de les festivitats nadalenques. Un acte que culmina el procés, després de la tria dels guanyadors amb l’elecció a l’atzar de les tres butlletes afortunades, en un acte obert al públic i davant de notària, entre les més de 30.000 butlletes participants (5.000 més que l’any passat i 10.000 més que en la primera edició).

L’afortunada amb el Primer Premi, un cotxe model Seat Ibiza i milers d’euros en regals (aportats pels comerços i serveis que hi participen) ha estat Martina Fornols Vaqué de Sant Pere de Torelló, amb el butlleta número 16.074 lliurada a la Perfumeria Júlia. El Segon Premi, una bicicleta elèctrica i un conjunt de regals ha estat per a Isabel García García de Palamós, amb la butlleta 12.408 lliurada a la Carnisseria Arnall. El Tercer Premi, consistent en un cap de setmana al municipi i també un conjunt de regals, correspon a Agnès Buxó Agustí de Sant Feliu de Guíxols amb la butlleta 9.913 lliurada a la boutique Patricia Lara.

Des de l’ 1 de desembre de 2018, tot coincidint amb l’Encesa de Llums de Nadal al municipi, i fins 4 de gener de 2019, tothom que comprava per un valor mínim de 20 euros en el centenar de comerços i serveis adherits a la campanya podia desar una butlleta de participació amb les seves dades personals a les urnes distribuïdes en els mateixos establiments. Una iniciativa de promoció turística i comercial promoguda per l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro amb el suport de les diverses associacions empresarials del municipi i la col·laboració de Proauto.

El sorteig va suposar la cloenda del programa d’activitats de Nadal al municipi, que més enllà de les 30.000 butlletes del concurs va assolir 20.000 participants en alguna de les principals propostes: Pessebre Vivent de Castell d’Aro, Parc Infantil de Nadal, exposicions de caire nadalenc a Castell d’Aro o la pista de gel. Altres activitats amb èxit de públic van ser la Cavalcada de Reis de l’Orient (sense maquillats en la comparsa del Rei Baltasar); la fira al carrer Platja d’Aro Nadal Shopping, les matinals d’activitats familiars a S’Agaró o l’Encesa de Llums de Nadal, moment en que es va estrenar una altra novetat: el túnel de llum i so al carrer Miramar de Platja d’Aro.