Blanes. Blanes acull aquest cap de setmana del 16 i 17 de març la 1a Fira de Col·leccionisme Playmobil

El Passeig de Mar de Blanes allotjarà durant tot el proper cap de setmana del 16 i 17 de març la 1a Fira de Col·leccionisme Playmobil, un esdeveniment amb entrada gratuïta que inclou diversos atractius per a gent de totes les edats. El principal és la possibilitat de cercar i guaitar entre diverses parades de col·leccionistes, amb punts de venda de figures i complements dels coneguts cliks.

Hi haurà una desena de punts de venda de figures, amb una nodrida i ampla oferta de caixes que estan fora de catàlegs, productes d’importació, les últimes novetats, figures customitzades, peces a granel i altres al·licients. Els coneguts personatges amb aire infantil que es van popularitzar entre els anys 70 i 80 inundaran el Passeig de Mar amb un bon grapat de suggestius entreteniments.

L’horari de funcionament del recinte firal és diferents dissabte i diumenge. Així, dissabte estarà en funcionament des de 2/4 d’11 del matí fins 2/4 de 3 del migdia, i des de 2/4 de 5 de la tarda fins les 8 del vespre. Diumenge al matí serà igual: de 10’30 a 14’30 h, però en canvi a la tarda després de començar a 2/4 de 5, s’avançarà el tancament a les 7 del vespre.

La 1a Fira de Col·leccionisme Playmobil de Blanes té la peculiaritat que ofereix la possibilitat als neòfits en la matèria de poder familiaritzar-se amb la gran quantitat de variants que hi ha, i als col·leccionistes que els coneixen abastament poder aconseguir peces molt preuades. Un altre al·licient és que s’ho poden passar bé petits i grans, no tan sols amb les parades sinó també amb la resta d’ingredients que hi ha.

Atractius de la 1a Fira de Col·leccionisme Playmobil a Blanes

A banda de poder triar i remenar a les parades de les conegudes figuretes, la fira inclou diversos atractius que faran que la seva visita sigui d’allò més entretinguda per al públic de totes les edats. Si bé els nostàlgics d’aquests ninots –que de ben segur hi van jugar quan eren petits- seran potser els qui millor s’ho passaran al recordar els artífexs de tantes hores d’entreteniment, hi ha més ingredients que complauran un variat repertori de gustos.

Un d’ells seran els Tallers de Creativitat, espais didàctics relacionats amb la iconografia Playmobil on els infants podran desenvolupar les habilitats motrius i creatives, alhora que potser fan la seva primera presa de contacte amb l’univers playmobil. Així, hi ha tallers d’Arts Plàstiques on es faran manualitats que tindran com a base creativa diferents tècniques artístiques com ara els llapis de colors, pintura, ceres, retoladors, etc.. Altres tallers seran els que serviran per confeccionar Caretes de personatges Playmobil i Maquillatges de fantasia.

Altres al·licients seran un Photocall de personatges infantils on es podran fer selfies amb Ladyburg, Cat Noire, Vaiana, Superman, Capità Amèrica, Charles Chaplin i Tintin, entre d’altres. Un altre atractiu serà el sorteig que es farà de dos lots de productes Playmobil entre els assistents a la fira, així com un Parc Infantil Playmobil, amb inflables decorats exclusivament amb elements Playmobil, on s’hi podrà pujar totalment de franc.

Ruta dels Aparadors Playmobil amb 15 figures de gran format

Fora del recinte firal del Passeig de Mar, els visitants podran seguir una Ruta dels Aparadors Playmobil que els durà a recórrer diversos carrers del centre del municipi. El principal atractiu de la ruta és poder anar descobrint diversos personatges Playmobil de gran format que s’amaguen en els aparadors de botigues i comerços distribuïts al nucli històric de Blanes.

Són 15 figures Playmobil gegants que configuren un circuit iconogràfic urbà que, al mateix temps, contribueixen a dinamitzar els carrers. La ruta s’ha pogut fer comptant amb la col·laboració d’establiments de tota mena: des de botigues de joguines, o de roba i llenceria, passant per tendes d’electrodomèstics, farmàcies, òptiques, perfumeries, etc.

La 1a Fira de Col·leccionisme Playmobil de Blanes està organitzada pel Departament de Promoció de la Ciutat de l’Ajuntament de Blanes i l’empresa vigatana Smartplay, i a més a més compta amb el suport de l‘Associació de Botiguers de Blanes Centre (ABBC), que ha col·laborat amb la instal·lació dels ninots gegants als aparadors.

1552390394Playmobils Gegants 1.jpg

1552390394Playmobils Gegants 3.jpg