Cassà de la Selva. Endevina-la! als comerços de Cassà de la Selva

43 establiments de Cassà de la Selva tindran exposats els cartells amb un enigma. Hi pot participar tothom qui vulgui. El funcionament és senzill: només cal anar als establiments que tenen un cartell i desxifrar-lo, omplir una butlleta amb la resposta i les dades de contacte i deixar la butlleta al mateix establiment.

Entre totes les butlletes respostes correctament se sortejaran dos premis, un per a majors de 14 anys i un altre per a menors de 14 anys, que consistiran en un lot de productes cedits per la Unió de Botiguers de Cassà de la Selva. És una iniciativa del Servei Comarcal de Català del Gironès, amb la col·laboració de l’Ajuntament i la Unió de Botiguers de Cassà de la Selva.

El Consorci per a la Normalització Lingüística, creat l'any 1989 com a òrgan territorial d'aplicació a Catalunya de la política lingüística del Govern, està format actualment per la Generalitat de Catalunya, 97 ajuntaments, 37 consells comarcals i la Diputació de Girona. El Consorci desenvolupa estratègies i accions per garantir l'extensió territorial del coneixement i l'ús de la llengua catalana.

1551986124Exemple cartell.jpg