Platja d'Aro. La Botiga al Carrer el 9 i 10 de març

Nova edició de Platja d’Aro · La Botiga al Carrer, el cap de setmana 9 i 10 de març de 2019 (10-21 h). Durant dos dies, més d’un centenar de comerços i establiments prenen el carrers del centre de la ciutat per presentar-hi moda, tendències, colors, estil, personalitat i varietat amb les millors ofertes de l’any a l’entorn d’un ampli estoc de productes de primer nivell a preus immillorables. Una oportunitat única per cercar i trobar grans oportunitats de compra en el centre comercial i oci a cel obert més gran de la Costa Brava.

Com a complement s’han programat tallers de manualitats tant dissabte 9 de març (11-14 h i 16-19 h) com diumenge 10 de març (11-14 h), tallers de maquillatge infantil amb Dana Belly Art els dos dies al carrer Pineda de Mar (11-13.30 h) i també concert amb Gospel d’Aro dissabte tarda (19-21 h) i diumenge matí (12-14 h). Una iniciativa de l’Associació d’Empresaris de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró (web) amb la col·laboració d’AROimpulsa-Regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament (web); que compleix 19 anys consecutius i ininterromputs de celebració dos cops l’any, tot coincidint amb el final de la temporada d’hivern i d’estiu.

Una proposta mitjançant la qual Platja d’Aro vol mostrar tot el seu potencial i oferta comercial i de serveis; i alhora donar protagonisme a cada establiment participant, tot generant dues jornades de comerç lúdic, en la que tant els compradors com els comerciants poden trobar-se en un espai diferent i més participatiu. Simultàniament, es pot gaudir de la campanya gastronòmica La Cullera i el Bacallà a 18 restaurants del municipi, amb una oferta de menús de 22 a 35 euros (pdf).