Llagostera. Un total de 40 comparses, amb més de 2.000 persones, participaran diumenge a la rua de carnaval de Llagostera

Una quarantena de colles carnavalesques vingudes de Sant Feliu, Massanes, Castell-Platja d’Aro, Salt, Santa Cristina d’Aro, Palamós, Caldes de Malavella, Tossa de Mar i Vidreres participaran aquest diumenge 10 de de març a la gran rua de carnaval de Llagostera. Si es compleixen les previsions de participants seran un total de 2.085 persones que desfilaran a la rua. En representació de Llagostera, tancaran la rua la colla del Porró que no pari, la més nombrosa, amb 185 participants i la colla Dit i fet amb 30 participants.

La rua començarà a les 10:30 h, encapçalada pels Hereus i les Pubilles, des del carrer Maria Gay fins al Passeig Romeu davant l’oficina de l’Estació, passant per  l’Avinguda Gironès, el carrer Pocafarina, l’Avinguda de l’Esport i la carretera Sant Llorenç.

La rua està organitzada i coordinada per l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Llagostera.

Dissabte 9 de març hi ha previst un taller de maquillatge a les 10:30 h a la Biblioteca i a les 12 del migdia a la plaça tindrà lloc el carnaval infantil amb l’espectacle familiar la Cuca de mil colors a càrrec de la companyia Grimpallunes.