Platja d'Aro. 2ª Campanya Gastronòmica La Cullera i el Bacallà (8 març-7 abril)

Segona edició de la campanya gastronòmica d’hivern a Platja d’Aro La Cullera i el Bacallà (pdf), del 8 de març al 7 d’abril de 2019, a divuit restaurants -cinc establiments més que l’any anterior- amb menús de 22 a 35 euros (IVA inclòs) amb un entrant i postres a escollir i un plat principal de bacallà per gaudir-ne amb cullera (també i inclou pa, aigua, copa de vi o cervesa). Una iniciativa d’AROimpulsa-Regidoria de Promoció Econòmica (web) i l’Associació Nit i Dia d’Hoteleria, Restauració i Oci Nocturn (facebook).

Els establiments participants són: Adagio by Markus, Arròs i Peix, Bon Dia, Can Pijaume, Dgust, El Dorado Tapa, El Racó de l’Epi, La Proa, La Riera, La Terrassa de S’Agaró, La Tisana, Llevant, M&B, Mesón Asador, Paparazzi, Tacos y Tequila S’Agaró, TheGrill BB i Toppie.

La propera acció al municipi vinculada a la gastronomia també serà aquesta primavera, amb la quarta edició de Xics Gastronòmic Quinzena Gastronòmica Infantil de Castell-Platja d’Aro i S’Agaró (web), del 18 de maig al 2 de juny de 2019, configurada per una triple proposta: tallers d’alimentació a les escoles de primària i a l’institut de secundària del municipi, campanya gastronòmica amb menús infantils a diversos restaurants, i un programa activitats familiars, culinàries i esportives.