Cassà de la Selva. S'instal.len 6 contenidors de recollida de roba per Càritas a Cassà de la Selva

Càritas ja disposa de contenidors de recollida de roba a Cassà de la Selva. Se n’han instal·lat un total de 6 a diversos punts del municipi. L’objectiu de Càritas és ampliar els punts de recollida i fer-los més pròxims i accessibles als ciutadans perquè hi puguin dipositar la roba que està en bon estat però que ja no utilitzen i així ajudar a les persones que més ho necessiten.

Un cop recollida la roba i els complements, el tèxtil que està en bones condicions es destina a programes socials i es posa a la venda a través de canals solidaris de comercialització, com en les botigues de roba de segona mà. Els beneficis que se n’obtenen s’inverteixen íntegrament en programes destinats a persones en risc d’exclusió ateses a Càritas.

Per altra banda, la roba que no es pot utilitzar ni als robers ni en botigues de segona mà s’envia a la planta de valorització de Sant Esteve Ses Rovires, a Barcelona, on es tria i es recicla. Ecosol, empresa d’inserció de Càritas Girona, que ha impulsat un nou projecte de recollida i gestió de residus tèxtils i complements.

Els punts de recollida a Cassà s’han situat en aquests punts:
-C/Xavier Carbó, al costat de l’Escola Aldric
-C/Antoni Gaudí, al costat del supermercat Caprabo