Riudellots de la Selva. Riudellots revalida el segell Infoparticipa

Per cinquena vegada consecutiva, l'Ajuntament de Riudellots de la Selva, rebrà el segell Infoparticipa en reconeixement a la qualitat de la informació que es publica des del web municipal i el portal de la transparència. Enguany la puntuació obtinguda ha estat del 87% de compliment dels 52 indicadors avaluats pel Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la UAB.

Si no hi ha cap novetat, l'acte de lliurament dels segells tindrà lloc el proper 13 de març a Barcelona.

Sobre el segell Infoparticipa

El Segell InfoParticipa a la qualitat i la transparència de la comunicació pública local és una certificació que atorga la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) a partir de les avaluacions que realitza el Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la UAB (LPCCP) als webs municipals que publiquen una informació que facilita que qualsevol ciutadana o ciutadà tingui coneixement sobre qui són els representants polítics del seu municipi, com gestionen els recursos col·lectius i quines formes de participació posen al seu abast. Es tracta d'una marca de qualitat que doni garanties de confiança i credibilitat a les ciutadanes i els ciutadans, i un incentiu pels responsables polítics i tècnics.

Des del 2015, el segell Infoparticipa incorpora indicadors adaptats a la Llei de Transparència.