Begur. La llar d’infants de Begur enceta el Carnaval omplint el poble d’animals

Els alumnes de la llar d’infants municipal Ses Falugues de Begur, acompanyats de mestres i familiars, han encetat avui les festes de Carnaval del poble. Els infants, com també els grans, anaven guarnits d’animals (cavalls, hipopòtams, gallines i tigres), d’acord amb una cançó “El lleó vergonyós” del Pot Petit. Els infants han sortit a les deu del matí del centre educatiu i han fet una cercavila per alguns carrers del nucli antic, acabant a la plaça Lluís Esteva i Cruañas. Allà, tots els presents han ballat fent una gran rondalla. Seguidament, han pogut gaudir d’una xocolata amb coca. El Carnaval de Begur està organitzat per l’Ajuntament amb la col·laboració de les AMPES de l’escola Doctor Arruga i  la llar d’infants Ses Falugues.

La festa de Carnaval continuarà demà dissabte, a les 10,30 hores, amb la despertada amb el grup de batucada Bakanards. Mitja hora més tard, començarà el ball de carnaval a la plaça Lluís Esteva i Cruañas amenitzat pel grup Els Farsants amb l’espectacle “Per Carnaval tot s’ho val”. Seguidament, cercavila amb el grup de batucada Bakanards. I a les 12,30 hores, a la mateixa plaça, vermut de Carnaval amb el discjòquei Nasi.

El Carnaval de Begur es clourà diumenge, 3 de març, amb una cercavila pels carrers més cèntrics de Begur amb la participació de la colla carnavalesca degana de Palamós, Els Pipots. La rua començarà a les 17,30 hores des de la plaça de Lluís Esteva i Cruañas.

La Festa del Carnaval va començar diumenge passat a Esclanyà amb animació, exhibicions i música. L’acte d’Esclanyà, organitzat per la Comissió de Festes del poble, va començar a les 17 hores, amb l’actuació de l’animador infantil Jordi Tonietti. Seguidament, va haver-hi una exhibició de quatre fantàstics grups amb coreografies molt diverses, per acabar amb ball amb música actual a càrrec dels Sheriff’s de la mateixa comissió organitzadora.

1551444254sesfalugues00.jpg
1551444254sesfalugues01.jpg