Cassà de la Selva. L’Ajuntament de Cassà engega la campanya ‘A Cassà, de tot i a prop’ per promocionar el comerç local

L’Ajuntament de Cassà de la Selva ha engegat la campanya ‘A Cassà, de tot i a prop’, per tal de promocionar el comerç local. I és que la dinamització del comerç local és un dels eixos del Pla Estratègic Cassà 2025, que es van debatre i consensuar entre tots els cassanencs i cassanenques.

Amb l’objectiu de dinamitzar el comerç local, l’Ajuntament de Cassà de la Selva conjuntament amb la Unió de Botiguers de Cassà, engega aquesta campanya per incentivar que la gent compri al poble, conegui tots els comerços i serveis que hi pot trobar i la gran qualitat i varietat de tots els ells: a Cassà hi tenim de tot, a prop i de qualitat.

En primer lloc s’ha creat la marca ‘A Cassà de tot i a prop’ i s’han desenvolupat una sèrie d’accions per tal d’incentivar que la gent compri al poble.

Quines actuacions s’inicien amb la campanya ?

- Creació de la marca de promoció del comerç: A Cassà, de tot i a prop
- Plànol de Cassà de la Selva amb tots els comerços del municipi, que es repartirà a totes les llars
- Millora de la senyalització de les zones comercials (tòtems informatius amb un plànol dels comerços)
.Col·locació de cartells Aparca i compra als aparcaments públics, per tal d’indicar els espais d’aparcament més propers als nuclis comercials.
- Promoció dels mercats setmanals, i realització d’activitats infantils mensuals, amb el títol ‘La família se’n va al mercat’.
- 5.000 bosses de roba amb la marca A Cassà, de tot i a prop, que es repartiran per totes les llars del municipi.
- 3.000 targetes d’aparcament gratuïtes que es repartiran als comerços del poble, amb 100 càrregues de 20 minuts gratuïtes (és important que un cop s’acabi la targeta es retorni a la bústia de l’expenedor del parquímetre, per tal de si s’escau poder-la recarregar i reutilitzar)

L’alcalde de Cassà de la Selva, Martí Vallès, explica que ‘aquesta és una campanya molt important pel municipi, i per dinamitzar el comerç local. Apostem per donar-los suport i per impulsar aquest seguit d’accions perquè tenim clar que el comerç local és un dels motors més important del nostre poble, i cal donar-lo a conèixer i incentivar que la gent hi compri’.

Aquesta és la primera fase de la campanya de promoció del nostre comerç local que suposa una inversió de més de 45.000€ i que seguirà aquest any 2019 amb noves accions i ajudes per potenciar i donar a conèixer tots els comerços que podem trobar a Cassà de la Selva, un element que entre totes i tots els cassanencs hem de cuidar, conèixer i valorar.