Lloret de Mar. L’Associació cultural i teatral Muekka porta l’obra benèfica ‘Ese silencio incómodo‘ al Teatre de Lloret

El proper dia 23 de febrer, a les 21 h, la companyia cultural i teatral porta al Teatre de Lloret l’obra Ese silencio incómodo. Aquesta obra té caràcter benèfic i els diners recaptats aniran en benefici de l’escola pública especial Ventijol amb la finalitat d’adquirir una grua per poder entrar els infants amb mobilitat reduïda.

Ese silencio incómodo és una obra del gènere còmic en què la protagonista, la Lola, necessita explicar un fet molt important als seus fills. Quina serà la notícia? L’obra no deixarà a ningú indiferent i mostra que la vida no és senzilla per a ningú i que cada un de nosaltres amaga situacions difícils d'afrontar. Però el temps ho posa tot al seu lloc.

L’escola pública especial Ventijol, amb més d’un centenar d’alumnes matriculats, es troba ubicada a Blanes, però com explica l’alcalde de Lloret: “Dona cobertura a infants amb necessitats especials de tot el territori de la Selva. Lloret i Blanes, com a municipis amb més habitants, també són els que més alumnes hi té matriculats i, per tant, entenem que cal oferir-li tot el nostre suport econòmic i social. I hi ha afegit: “Des de l’Ajuntament, a través dels pressupostos municipals, aquest any farem una aportació a l’escola de 48.000 € per destinar a activitats escolars, ja que en instal·lacions li pertoca a la Generalitat, i ens mostrem molt orgullosos de la col·laboració d’entitats locals com Muekka”.