Altafulla. L’empresa ETRA BONAL SA serà l’encarregada de les obres incloses en el projecte de renovació de l'enllumenat públic al Carrer Santa Marta

La companyia ETRA BONAL SA serà l’encarregada de les obres incloses en el projecte de renovació de l’enllumenat públic al carrer Santa Marta del barri dels Munts, després que hagi estat l’empresa que ha obtingut més punts en el concurs públic sobre la proposta d’adjudicació del contracte d’obres i al qual s’hi ha presentat un total de set companyies.

ETRA BONAL SA ha estat la companyia que millor oferta econòmica havia presentat i que finalment l’import d’adjudicació ha estat de 61.358,87 € amb el desglossament següent: 50.709,67 € i 10.649,03 € d’IVA. D’aquesta manera, la proposta rebaixa en gairebé 34.000 € el pressupost de licitació que s’elevava fins als 95.206,08 € amb IVA inclòs.

Els treballs consistiran, a banda de la renovació de la xarxa i els fanals, en la posada en funcionament d’un sistema Citytouch Lightwave de Philips. Aquesta eina de programació permet realitzar la il·luminació dinàmica, intel·ligent i flexible. És un sistema de gestió i administració on line que connecta de manera bidireccional els punts de llum amb la plataforma Citytouch i a la inversa. Les seves funcionalitats, entre altres, són la gestió remota, la mesura de l’energia i la supervisió de la llum.

Quant a l’empresa adjudicatària, es tracta d’un gran grup empresarial dedicat a posar al servei de la societat les tecnologies més avançades en les àrees de mobilitat, xarxa de tràfic i transport, enllumenat, energia, seguretat i comunicacions amb una llarga experiència de més de 30 anys.

Processos en licitació

D’altra banda, l’Ajuntament d’Altafulla té obert dos processos de licitació. Per una banda, el concurs per l'atorgament d'autoritzacions municipals per a l'explotació dels serveis de temporada a la platja d'Altafulla, guingueta i tarima amb un pressupost de sortida de 33.155,70 € IVA inclòs. I per una altra banda, l'execució de les obres incloses en el projecte executiu de construcció d'un gimnàs, sala polivalent i vestuari ubicat a l’escola la Portalada, amb un pressupost de licitació que s’eleva als 598.579,33 € IVA inclòs.

1550497654CarrerSantaMartaElsMunts.jpg