Solsona. L'Ajuntament solsoní programa cinc visites de barri la setmana vinent

Divendres i dissabte de la setmana vinent l’Ajuntament de Solsona continua la ronda de visites als barris encetada a primers de mes per fer un seguiment de les últimes actuacions realitzades i recollir possibles aportacions. El divendres 22 a les quatre de la tarda Antoni Carralero, regidor temporalment adscrit al nucli antic, programa una trobada amb el veïnat d’aquest sector a la plaça de Sant Joan.
La resta de visites es concentraran dissabte al matí. A les deu, la regidora Isabel Roca convoca la ciutadania de la Creu Blanca al camí de la Creu; a les onze, Carralero serà al parc infantil del Tossal i el Serrat d’en Mingo; a un quart de dotze, Roca es reunirà amb els veïns del sector del Pont a la placeta de l’edifici Tauro, i a dos quart d’una, amb els de la urbanització de la Cabana d’en Geli.

Des de principi de mes i fins la setmana passada s’han dut a terme quatre visites de barri, inclosa la dels polígons industrials.

Aquestes reunions, concebudes des del 2015 com un canal de participació ciutadana, es programen anualment, tot i que en alguns casos s’han dut a terme amb més freqüència. La ciutat està dividida per a aquest fi en divuit sectors, assignats en grups de tres a sis regidors del govern municipal, que actuen d’interlocutors directes de cada barri amb l’Ajuntament.

1550156325Nucli_antic_Xandri.JPG