Cassà de la Selva. Neix l'espai familiar el Niu a Cassà de la Selva

El projecte vol facilitar la transició que pot suposar la futura escolarització a P3 a infants nascuts el 2016 que prèviament no han estat escolaritzats

El Niu és un espai familiar organitzat per l’Ajuntament de Cassà de la Selva que pretén que pares, mares i els seus fills comparteixin una estona de joc i de companyia. Es busca facilitar un espai de relació i trobada amb altres famílies que es troben al mateix moment vital, i oferir orientació i suport per fomentar unes bones habilitats de criança, és a dir, una parentalitat positiva.

El projecte vol facilitar la transició que pot suposar la futura escolartizació a P3 d’infants nascuts el 2016 que prèviament no han estat escolaritzats. L’espai familiar El Niu, totalment gratuït, es desenvoluparà un cop a la setmana, durant dues hores i quart. Les sessions s’estructuraran de la següent manera:

-Estona de joc lliure i espontani
-Realització d’una activitat dirigida per als pares, mares, tutors i els infants (lectura d’un conte, jocs, manualitats...)
-Esmorzar compartit i saludable per a grans i petits.
-Espai d’orientació i suport amb una professional per resoldre dubtes i compartir preocupacions i experiències.

L’activitat es realitzarà els dijous al matí dels mesos de març, abril i maig, de les 9.30 a les 11.45h.

Les inscripcions començaran el 18 de febrer fins l’1 de març a l’Oficina Municipal d’Escolarització (Rambla Onze de Setembre, 113 / 972460005)

La iniciativa està organitzada per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Cassà de la Selva, amb el suport de la Llar d’Infants Municipal Taps.

1550156322Espai Familiar el Niu XARXES (3).jpg