Lloret de Mar. L'Exciclista Roberto Heras confirma la seva participació al Lloret Cycling Weekeng del proper mes d'abril

Roberto Heras, el ciclista que més vegades ha guanyat La Vuelta, ha confirmat la seva participació en la segona edició del Lloret Cycling Weekend, que tindrà lloc a Lloret de Mar del 26 al 28 d’abril.

L’esdeveniment comptarà amb un programa tècnic amb diferents xerrades que en breu es farà públic i oferirà també la possibilitat de fer una sortida per pedalar amb Roberto Heras i altres esportistes i exesportistes d’elit com l’expilot de motociclisme Carlos Checa, el pilot de rallis Nani Roma, l’exciclista Sandra Santanyes i el triatleta Jordi Garcia.

El Lloret Cycling Weekend, un cap de setmana dedicat al ciclisme a Lloret de Mar i organitzat per Lloret Turisme, conclourà amb la celebració de la Gran Fondo Lloret Costa Brava el diumenge dia 28 d’abril on també participaran Heras, Checa, Roma, Santanyes i Garcia, i per a la qual ja es poden fer les inscripcions.

En paraules d’Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme: ”Aquest any volem consolidar el Lloret Cycling Weekend amb una segona edició que ofereixi una nova proposta de valor als inscrits que podran conviure i gaudir del ciclisme amb grans esportistes d’elit que faran d’amfitrions de Lloret de Mar. Aquest esdeveniment ens ajuda a seguir creixent en el nostre posicionament com a destinació turística especialitzada en turisme esportiu i de referència al territori en disciplines outdoor com el ciclisme”.

Per a donar a conèixer aquest i altres esdeveniments esportius del 2019 en el mercat francès de proximitat, Lloret Turisme es va desplaçar la setmana passada a Montpeller per participar en una acció promocional organitzada pel Patronat de Turisme Costa Brava Girona amb l’objectiu de presentar les diferents proves de ciclisme i triatló que tindran lloc al territori durant aquest any davant vint-i-cinc clubs i associacions esportives del sud de França. En el cas de Lloret de Mar, es va presentar la Gran Fondo Lloret Costa Brava, inclosa dins el Lloret Cycling Weekend i les proves Xtrem Swim i Swim Run Costa Brava, que tindran lloc els dies 1 i 2 de juny. També van participar a la presentació representants de la cadena hotelera lloretenca Guitart Hotels, que van oferir informació sobre la segona edició del Campus Melcior Mauri, que se celebrarà a l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort del 19 al 22 de setembre.

Lloret de Mar ha aconseguit en els últims anys posicionar-se com una de les millors destinacions ciclistes del territori amb una oferta especialitzada que inclou tot tipus de serveis, com allotjament especialitzat i serveis tècnics, que gaudeixen i valoren positivament els més de 3.000 ciclistes que cada any rep la destinació. Només en les últimes setmanes, una desena d’equips internacionals han fet estades esportives a Lloret de Mar com és el cas de l’equip francès Sojasun, que aquesta setmana es troba allotjat a l’Hotel Guitart Central Park Aqua Resort, o la Federació Polonesa de Triatló, que ha escollit recentment l’Hotel Samba durant la seva estada d’entrenament a Lloret de Mar.