Begur. La biblioteca municipal de Begur impulsa un joc d’endevinalles per a tota la família

La biblioteca municipal Salvador Raurich de Begur impulsa un projecte d’endevinalles anomenat “Posa a prova el teu enginy” entre tota la família. El projecte, en què caldrà resoldre enigmes diversos, té per objectiu involucrar petits i grans i que els nens i pares participin en aquest joc com una activitat familiar. La nova iniciativa de la biblioteca, que també es fa a les de Pals i Mont-ras, fruit d’un treball conjunt, durarà fins al 3 d’abril. Al final del projecte, es farà un sorteig entre tots els participants i els guanyadors tindran un premi sorpresa.

1549972818cartell endevinalles.jpg
1549972818endevinallesfoto.jpg