Bigues i Riells. El programa Anem al teatre, per primer cop al Teatre Auditori Polivalent

Dimarts 5 de febrer, els alumnes de 1r a 3r de primària i de 4t a 6è de primària de l'Escola al Turó van participar al programa Anem al teatre, promogut per la Mancomunitat de la Vall del Tenes i els centres educatius de la vall. L'acte va tenir lloc per primera vegada al Teatre Auditori Polivalent de Bigues i Riells. Tant el professorat com els estudiants van valorar molt positivament l'experiència i van apreciar el nou equipament cultural.

Al llarg del matí de dimarts es van representar dues obres de teatre en anglès a càrrec de Theatre4schools: "Hansel and Gretel” i "Treasure Island". Després de cada representació els actors feien un col·loqui breu per tal que els nens i nenes demostressin la seva comprensió oral.

Anem al teatre és un programa finançat per la Mancomunitat de la Vall del Tenes, amb una contribució aquest any de 30.565 €, i pels centres dels municipis que formen l'ens, Bigues i Riells, Santa Eulàlia de Ronçana, Lliçà de Vall i Lliça d'Amunt, amb una aportació de 83.000 €. També hi col·labora la Diputació de Barcelona .

Aquesta iniciativa ofereix espectacles d'arts escèniques i musicals als alumnes d'educació infantil, primària, secundària, batxillerat i cicles formatius. La programació destaca per la qualitat artística i idoneïtat pedagògica de les obres. Una comissió d'experts selecciona les propostes escèniques i musicals més adients per a cada nivell educatiu.

1549646810TI.jpg