Móra d'Ebre. Actes de la festa de Santa Àgueda a Móra d'Ebre

El dia 9 de febrer tindran lloc els actes de la festa de les dones, Santa Àgueda, a Móra d'Ebre, una activitat organitzada per l'Associació de Dones de la població. A les 17.30 h, a la sala d'actes municipal, donarà inici el ple de nomenament de l'alcaldessa, Pepita Corbacho, i de les regidores de la festa, Teresa Escribà i Rosa Martí. Els farà el traspàs de la vara de comandament municipal l'alcalde, Joan Piñol. Seguidament, tindrà lloc el ple municipal en què les dones assistents podran fer les seues reivindicacions davant el consistori femení.

A les 19.00 h hi haurà la processó de la imatge de la santa fins a l'església prioral. Hi haurà repartiment de coques i el lliurament d'un ram de flors a la sòcia de l'Associació de Dones Arcàdia Ribas, a qui es retrà homenatge.

Finalment, a les 21.00 h, a La Democràcia, hi haurà un sopar de fi de festa exclusivament per a dones.

15495855680001.jpg
154958556800011.jpg