Lloret de Mar. Els usuaris de Lloret Bus puntuen amb un 9,5 el servei de transport urbà de Lloret

Aquesta setmana s’han fet oficial el resultat de l’auditoria de qualitat per valorar el servei de transport urbà de Lloret.

L’estudi, realitzat per l’empresa CERES (empresa d’investigació sociològica i de mercats), es va dur a terme a petició de l’Ajuntament de Lloret de Mar i es va fer els mesos de novembre i desembre a un total de 301 usuaris escollits de forma aleatòria en dies i hores diferents.

Els clients entrevistats havien de valorar de l’1 al 10 diferents aspectes del servei com són la puntualitat, recorregut de les línies, freqüències de pas, horaris, comoditat, neteja, seguretat durant el trajecte, qualitat de les parades, tracte del personal o informació sobre horaris i recorreguts.

L’índex de satisfacció ofereix una valoració mitjana de 9,5 sent els punts més valorats l’accés i la temperatura, la freqüència i horaris, el tracte dels conductor, l’estat de l’autobús, la informació (tant en paper com a la web) i el respecte al medi ambient.

Per Albert Robert, regidor de Mobilitat: “Són molt bones dades que ens animen a anar treballant per promoure l’ús del transport públic. Ara l’objectiu és millorar la línia d’urbanitzacions que hem copsat que té un alta demanda”. Respecte als usuaris, el regidor explica que “destaquen les persones de més de 60 anys, que utilitzen la línia entre 1 i 4 cops per setmana i que no tenen alternatives de mobilitat; utilitzen molt el carnet social o gratuït”.

Des del mes de maig passat el servei de transport urbà l’ofereix l’empresa Sagalés amb un total de 5 vehicles, 3 dels quals són nous. Aquests autocars disposen  de plataformes per a persones amb mobilitat reduïda i estan dotats de desfibril·ladors. A més, compten amb vuit carregadors USB per a mòbils, connexió WiFi i un sistema de monitorització.