Calonge. Calonge renovarà la gespa artificial del camp de futbol

El Ple del mes de gener de l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni va aprovar iniciar els tràmits per canviar la gespa artificial del camp de futbol de Calonge. Si es té en compte que la gespa actual és de l’any 2007 i que, per tant, aquesta presenta certs símptomes de desgast, la renovació de la gespa era un assumpte pendent i prioritari al municipi. Els tràmits de renovació de la gespa comporten una prèvia adjudicació que es durà a terme mitjançant un concurs públic, on totes les empreses interessades podran presentar-s’hi. Un cop feta l’adjudicació, l’empresa adjudicatària del concurs haurà de dur a terme la instal·lació de la gespa en un període de 5 setmanes, així com el manteniment d’aquesta pels 5 anys vinents.

Un cop adjudicada i executada l’obra, amb un preu de sortida de 248.461,15 €, l’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni pagarà una quota mensual màxima de 3.422,33 € durant 60 mesos. L’empresa contractada pel subministrament i la instal·lació de la gespa al camp de futbol, haurà d’encarregar-se del seu manteniment fins a l’any 2024, complint, per tant, amb la durada del contracte i les 60 mensualitats pactades. S’estima que, un cop adjudicada l’obra, en un període de 5 setmanes es pot executar la renovació de la gespa artificial i es considera que el manteniment que es durà a terme serà, com a mínim, semestralment, és a dir, dues vegades l’any.

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni treballarà amb el calendari d’acabar, primerament, la construcció de les noves grades i vestuaris del camp de futbol de Sant Antoni. Posterior aquest projecte d’edificació, de 552 metres quadrats i una superfície útil de 444 m2, l’Ajuntament complirà amb el compromís d’iniciar l’actualització i millora de la gespa artificial del camp de futbol de Calonge.

15495450931-Camp de futbol Calonge.JPG
15495450942-Camp de futbol Calonge.JPG