Altafulla. Curs formatiu de màrqueting destinat als comerciants i empresaris d'Altafulla

La regidoria de Comerç de l’Ajuntament d’Altafulla, que encapçala l’edil Jaume Sànchez, amb la col·laboració de l’Associació Turística d’Empresaris i Comerciants d’Altafulla (ATECA), ha organitzat aquest matí un taller formatiu especialitzat en màrqueting dirigit a representants i treballadors i treballadores de comerços, emprenedors i personal tècnic d’associacions, entitats, administracions i PIMES que operin en l’àmbit de la promoció econòmica.

El taller, que ha reunit una quinzena de persones, ha tingut lloc d’11 a 14h al centre Aldara de l’Escola Municipal d’Adults, al carrer Boga, 4, a Baix a Mar. Ha estat dirigit per Carles Mera, formador especialitzat en màrqueting turístic, i tècnic en promo-comercialització per les tecnologies de la informació i la comunicació.

El seminari, basat en la metodologia “Learnig by doing” (Aprendre fent), s’ha estructurat en quatre àmbits: l’experiència de compra, la creació d’experiències, la fidelització dels clients, i Altafulla com a centre comercial a cel obert. La idea d’aquesta metodologia és fomentar el pensament crític, el debat d'idees, la creativitat i assimilar els coneixements apresos i aplicar-los en funció de les capacitats del conjunt de l’empresa.

La finalitat del curs ha estat oferir al comerç tradicional un conjunt de fórmules que els permeti buscar noves estratègies per fer front a una realitat canviant, marcada per uns consumidors cada vegada més exigents i un mercat en què l’oferta acaba sent superior a la demanda.

1549287817IMG_6177.JPG
1549287818IMG_6187.JPG