Móra d'Ebre. La primera edició de la cursa urbana de Móra d’Ebre aplega 105 participants

Móra d’Ebre ha celebrat avui, 3 de febrer de 2019, la primera edició de la cursa urbana 10K Móra, amb un recorregut de 10 km pels carrers i camins del terme municipal de la població, i una participació de 105 atletes. L’organització ha anat a càrrec l’Ajuntament, amb la col·laboració de l’associació esportiva Picossa Trail i l’Associació Excursionista La Picossa. El recorregut de la cursa ha sigut dissenyat per a poder descobrir i gaudir dels carrers, monuments i llocs emblemàtics del municipi fent esport.

Daniel Baena Miravete, de Badalona, i Lluisma Mas, de Riudoms, han sigut els guanyadors, ja que han arribat plegats a la meta amb un temps de 00.37.30,64 i 00.37.30.75, respectivament. El tercer classificat ha sigut Enric Caballé, de Riudecanyes. En categoria femenina, Sandra Vidiella, de Benifallet, ha sigut la guanyadora, amb un temps de 00.45.22.15, seguida de Marian Garbajosa, de Tarragona, i Anna Garcia, de Barcelona.

Quant als millors corredors locals, Mikel Bellart, amb 00.40.54.31 ha sigut el primer a arribar, seguit d’Ovidi Garcia i Josep Ignasi Descarrega. En dones, la primera local ha sigut Susana Zaragoza (00.53.55.86) seguida d’Anna M. Moseguí i Eva Descarrega.
L’organització ha dissenyat un recorregut circular, amb una distància de 10 quilòmetres de longitud i 52 metres de desnivell positiu acumulats, amb un 95% de trams d’asfalt i només un 5% de pista de terra. El traçat de la cursa ha tingut en compte els principals indrets del nucli urbà i de les zones no urbanes pròximes a la vila, amb sortida i arribada al Pavelló Municipal.

La prova s’ha iniciat a les 10.00 h al pavelló i ha discorregut pel nucli urbà i pels camins del terme pròxims. Els participants han passat per indrets emblemàtics del municipi, com ara el castell, la passera del castell, el Club Nàutic, el passeig cel Pont, l’illa de Saurí, les Sénies.

Segons la regidora d’Esports, Maria Rodríguez, l’objectiu d’aquesta activitat era promoure i apropar l’esport a tots els veïns de Móra d’Ebre i a totes persones que volien gaudir d’una prova urbana d’aquestes característiques. Els organitzadors han mostrat la seua satisfacció per tal com han anat les coses durant la matinal atlètica d’avui i han anunciat la continuïtat de la prova l’any vinent.

1549280895DSC_1797.JPG