Calonge. El Palau Firal de Sant Antoni acull la primera jornada de formació del projecte europeu MITOMED+

El projecte de millora del desenvolupament turístic, Models of Integrated Tourism in the Mediterranean, organitzarà tres sessions arreu de Catalunya durant aquests mesos vinents

Aquestes sessions de transferència, que també tindran lloc a Barcelona i Tarragona, serveixen per formar a les destinacions turístiques de costa en un sistema de monitoratge sostenible

Ahir dijous, el Palau Firal de Calonge i Sant Antoni ha sigut l'escenari de la primera jornada de formació i transferència del projecte MITOMED+. De les tres sessions que se celebraran a Catalunya, les dues restants seran a Barcelona i Tarragona, dijous va tenir lloc la primera amb la participació del cap de l’àrea d’Eficiència Energètica i Medi Ambient de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni, Ivan València; el coordinador del projecte MITOMED+ per la Universitat de Girona, Lluís Prats; i la responsable de Coneixement i Estratègia de la Direcció General de Turisme, Verònica Enríquez.

A través la plataforma en línia del projecte MITOMED+, aquestes jornades tenen com a objectiu formar als municipis de costa en un sistema de monitoratge que, mitjançant una base d'indicadors turístics, permetrà avaluar i comparar la sostenibilitat de totes aquelles destinacions turístiques de Catalunya que hi participin. Les sessions, adreçades principalment a tècnics d’organismes locals dels àmbits del Medi Ambient i del Turisme, esdevenen un espai de diàleg i transferència entre els diversos municipis que hi assisteixen. A la jornada acollida per Calonge i Sant Antoni, varen assistir-hi representants del Consell Comarcal del Baix Empordà i dels Ajuntaments de Lloret, Palamós, Begur, Sant Feliu de Guíxols, i L’Escala.

1549026890IMG_20190131_094428.jpg