Llagostera. Llagostera acull la Jornada d’Esport i Valors dels Plans de Transició al Treball

Llagostera ha acollit aquest dilluns 28 de gener, la Jornada d’Esport i Valors amb la participació de l’alumnat dels Plans de Transició al Treball (PTT) de Llagostera, Salt, Guíxols i Vall d’Aro. Durant tot el matí s’han realitzat diferents jocs esportius organitzats pel Consell Esportiu Gironès juntament amb els tutors del PTT així com dinàmiques de grup proposades pel mateixos alumnes.

“Fa anys que aquest tipus de Jornada es desenvolupa en diferents territoris de Girona per tal que l’alumnat conegui altres joves matriculats a diferents Ptts i comparteixin una experiència lúdica educativa”, tal i com ha explicat Sílvia Oller, coordinadora dels programes de PTT a Girona. A l’acte de cloenda hi han assistit el regidor de Joventut Robert Montiel i la regidora de Serveis Socials Montse Vilà.

Sobre els PTT

Els Plans de Transició al Treball (PPT) s’adrecen a nois i noies joves, d’entre 16 i 21 anys que no disposen del Graduat en Educació Secundària Obligatòria i volen formar-se en una professió. El PTT ofereix assessorament i pla d’atenció personalitzat orientació personal i recursos per a la inserció laboral i educativa iniciació en una professió de manera pràctica i un primer contacte amb el món laboral.

154876618428012019-_DSC9536-2.jpg