Begur. Convoquen cinc places d’agent per a la Policia Local de Begur

L’equip de govern de l’Ajuntament de Begur ha aprovar les bases i la convocatòria per a la provisió de cinc places d’agent de la Policia Local. La convocatòria es fa per poder cobrir les tres jubilacions que hi haurà properament, d’acord amb la nova llei, però, al mateix temps, reposar dues places vacants. “El nostre objectiu és cobrir les baixes per jubilació, però també ampliar la plantilla de cares a continuar millorant el servei en quantitat i qualitat”, ha recordat el regidor de Seguretat Ciutadana, Martí Aldrich.

Inicialment, les cinc places serviran per cobrir places d’agents. I quedarà pendent la plaça de sergent, que és un dels tres que es jubilarà properament. Per això, i de cares a millora també el servei de la policia municipal, el sotsinspector en cap, Antonio Martínez, preveu poder convocar properament la plaça de sergent, com també una segona plaça de caporal i així tenir-ne un per torn. Actualment, la Policia Local de Begur està integrada per un sotsinspector, un sergent, un caporal, dotze agents i una administrativa. I per fer el servei, l’àrea compta amb dos cotxes, dues motos i una grua.

1548267485cotxepl01.jpg