Begur. Campanya d’esterilització de gats domèstics a Begur, dilluns

L’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Begur i l’Associació Prograt Begur-Esclanyà organitzen el proper dilluns, 28 de gener, la campanya d’esterilització de gats domèstics. La campanya es farà, entre les 17 i 20 hores, a l’Espai Mas d’en Pinc. La finalitat de la campanya, com la que ja realitza Progat des de l’any 2.000 entre els gats abandonats, és la d’evitar la seva proliferació i per tant poder controlar les colònies i aconseguir una millora de la qualitat ambiental. Per incentivar l’esterilització, el govern local i l’entitat finançaran conjuntament la major part del cost de la intervenció per tal que els propietaris de les mascotes felines, que han d’estar empadronats al municipi, hagin de pagar només un preu únic de 35 euros per intervenció.

Per poder beneficiar-se de la campanya d’esterilització, els interessats han de fer una pre-inscripció adreçant-se a l’Associació Progat, que es podrà fer aquest dilluns, entre les cinc de la tarda i les vuit del vespre, a l’Espai Mas d’en Pinc. Cal acte presencial, documentació per acreditar que es resideix al municipi i el pagament únic dels 35 euros. A partir d’aquí, la clínica veterinària que participa en aquesta campanya contactarà amb el propietari de la mascota per acordar el dia i l’hora de la intervenció.

1548195342cartellgats.jpg