Móra d'Ebre. Àngel Garcia, de Tarragona, campió del concurs de l'"Home Més Fort de la Ribera", celebrat a Móra d'Ebre

El jove tarragoní Àngel Garcia ha sigut el campió de la 21a edició del concurs de l'"Home Més Fort de la Ribera", celebrat aquesta tarda en el marc de la Festa Major d'hivern de Móra d'Ebre. Garcia ha sigut el millor dels sis participants que han competit en aquest certamen organitzat per Josep Maria Soronellas, responsable del gimnàs Physikós Gim de la capital de la Ribera d'Ebre, i la Regidoria de Festes de l'Ajuntament.

Els participants han hagut de superar quatre dures proves que combinaven la força i l'habilitat, anomenades el sant Crist, la sénia, el pal de la llum i l'escala, les quals han esdevingut veritables reptes per als sis atletes que han pres part en el concurs. Lles proves estaven tematitzades en el món agrícola i rural, atesa la seua inclusió en el programa festiu de Sant Antoni.

La de 2019 ha sigut la 21a edició d'aquest mític concurs de força, que any rere any aplega els amants dels esports de força. Els participants d'enguany provenien de Tarragona, Traiguera, la Sénia i Móra d'Ebre. El podi, encapçalat per Àngel Garcia, s'ha completat amb Eduard Moreno, de Tarragona, i amb  Igor Romanov, de Móra d'Ebre. Els altres tres participants han sigut Òscar, Adam i Manuel, els quals han sigut obsequiats amb un pernil com a premi de consolació.

1548195302DSC_1632.JPG