Altafulla. La Policia Local d’Altafulla deté un veí de Torredembarra per tinència il·lícita d’armes

a Policia Local d’Altafulla ha detingut aquest dijous un veí de Torredembarra de 34 anys per tinència il•lícita d’armes. Els fets es van produir aquest dijous 10 de gener, cap a les 14:30 h, quan els efectius duien a terme un control preventiu a l’Avinguda  Marquès de Tamarit del municipi i van aturar un vehicle conduït pel detingut.  En el seu interior, els agents van trobar una escopeta amagada a la part posterior del cotxe i diferents cartutxos. En el moment en què els policies van requerir-li el permís d’armes, el detingut va manifestar no tenir-ne.

En aquell moment, la Policia Local d’Altafulla va verificar que la numeració de l’escopeta trobada al vehicle no corresponia amb el portador, per aquest motiu van requisar-li l’arma i van procedir a la detenció de l’home per tinença d’armes sense el permís corresponent. A l’interior del vehicle també es van trobar diverses espècies cinegètiques no protegides, motiu pel qual es va alertar als Agents Rurals, que se’n van fer càrrec.