Roses. La doctora Jové ofereix a Roses la xerrada 'La Criança Feliç', per a famílies amb infants entre els 0 i els 6 anys

El proper dissabte 9 de novembre, el Departament d'Ensenyament de l'Ajuntament de Roses ofereix la xerrada 'La criança feliç', a càrrec de la doctora Rosa Jové. Adreçada a pares, mares i familiars d'infants amb edats compreses entre els 0 i els 6 anys, l'activitat  forma part del programa educatiu “Aprenem Jugant”. La sessió tindrà lloc a les 16 h al Teatre Municipal i està oberta a tothom.

La xerrada del proper dissabte centrarà la seva atenció entorn a com cuidar i entendre els fills durant l'etapa dels 0 als 6 anys d'edat: hàbits i rutines, el menjar, les rebequeries, les paraulotes, el control d'esfínters, la gelosia, les pors... i altres temes que puguin resultar d'interès.
L'acte anirà a càrrec de la doctora Rosa Jové, especialitzada en psicologia clínica infantil i juvenil i psicopediatria, i també historiadora llicenciada en Antropologia de la Criança. És autora dels llibres Dormir sense llàgrimes, La criança feliç i Ni rabietes ni conflictes.
La sessió del proper dissabte és oberta a tothom que vulgui participar i els pares i mares poden assistir-hi amb els seus fills. La xerrada es plateja de forma interactiva, per tal que els pares i mares assistents puguin, si ho desitgen, consultar i resoldre dubtes amb la ponent.
Aquesta activitat s'emmarca en el programa Aprenem Jugant impulsat pel Departament d'Ensenyament de l'Ajuntament de Roses, consistent en l'organització de tallers i activitats educatives que apropin als infants i joves del municipi al coneixement, d'una manera lúdica i divertida durant el seu temps lliure.
Entre les activitats plantejades enguany, s'ha volgut també incloure les famílies dins el programa, amb la realització de conferències com la que tindrà lloc el proper dissabte.