Móra d'Ebre. Cavalcada dels Reis d'Orient a Móra d'Ebre

Aquest dissabte, dia 5 de gener de 2018,  ses majestats els Reis Mags d'Orient han arribat pel pont d'arcades sobre el riu a la vila de Móra d'Ebre. Precedits per un espectacular castell de focs artificials i acompanyats per dos bandes de música i tot el seu seguici, ses majestats Melcior, Gaspar i Baltasar han fet aparició sobre unes carrosses de nova factura fetes expressament per a l'ocasió.

Centenars de xiquets han seguit el recorregut de la cavalcada, que ha transcorregut per l'itinerari habitual pels carrers d'Antoni Asens, Doctor Peris, Bonaire, Comarques Catalanes, Antoni Asens, Barca, fins a la plaça de Baix. La desfilada de carrosses ha finalitzat a l'Ajuntament, on ha tingut lloc l'acte de benvinguda, l'adoració al pessebre vivent i els parlaments de les autoritats i dels mags d'Orient. Acte seguit tots els xiquets que han volgut han pogut saludar als Reis a les escales de l'església, on ses majestats han atès personalment a tothom qui s'hi acostava.

La cavalcada d'enguany ha repartit uns 500 quilos de caramels aptes per a celíacs i, com és habitual, ha comptat amb uns Reis, Baltasar inclòs, de veritat. Com a novetats destacades, cal fer esment als focs artificials i a les noves carrosses que han transportat els mags en el seu recorregut per la vila i tot el seu seguici.

1546803823DSC_1345.JPG