Móra d'Ebre. L'Ajuntament de Móra d'Ebre aprova una moció que demana el tancament del magatzem de gas submarí Castor

El ple de l'Ajuntament de Móra d'Ebre ha aprovat per unanimitat una moció demanant al govern espanyol l'aturada definitiva i permanent del magatzem de gas submarí Castor i el seu posterior desmantellament "perquè la seva posada en funcionament no ofereix cap certesa ni seguretat que no es tornin a reproduir sismes d'igual magnitud o superior".

Altrament, el ple municipal ha aprovat altres dos mocions per majoria absoluta (onze vots a favor i una abstenció) de rebuig al Projecte de llei de pressupostos generals de l'Estat de 2014 i de rebuig a la Llei orgànica per a la millora de l aqualitat educativa (LOMQE).