Lloret de Mar. Arriba la festa nadalenca a Lloret de Mar

Hi ha més de 25 activitats programades per a aquests dies perquè tots els infants i famílies gaudeixin plegats d’aquestes festivitats.
A la Biblioteca Municipal es duran a terme activitats per als més menuts: una lectura de contes i uns tallers Creapptius, on podran aprendre a crear efectes especials o joguines en 3D mitjançant la utilització de tauletes electròniques.

A l’aire lliure, dissabte podrem trobar el Tió a la plaça del Doctor Adler; diumenge se celebrarà la Cursa de Nadal a les Pistes d’Atletisme, una cursa solidària en benefici de l’Hospital Sant Joan de Déu i el seu projecte #pelsvalents; el dia 31 de desembre arribarà el patge reial,  i el dissabte 5 de gener arribaran Ses Majestats els Reis d’Orient.

Patrimoni Cultural ofereix tallers al Museu del Mar: “Cacau per als més llaminers”, “Sucre per llepar-se els dits” i “Cotó per als més creatius”. Totes aquestes activitats són per a nens i nenes a partir de sis anys. L’exposició i concurs de diorames tindrà lloc a l’Erol (Parròquia de Sant Romà) del 22 de desembre al 6 de gener en horari d’11 a 14 h i de 16 a 20 h.

I al Teatre la programació nadalenca inclou El petit conillet blanc i el tribut del Rei Lleó, i se n’efectuaran tres sessions. Les activitats icòniques del Nadal com els Pastorets, la Quina i o les Sardanes a l’Alba també es podran trobar dins el programa.

Albert Robert i Ribot, regidor de Cultura i Festes, especifica que està “molt content que Lloret pugui gaudir d’aquest esperit nadalenc dins el teixit associatiu i que tothom  tingui cabuda dins les activitats”.