Bigues i Riells. Totes les activitats de Nadal de Bigues i Riells

Bigues i Riells celebra el Nadal amb activitats per a tota la família. El Consistori publica la relació d'actes previstos per aquestes festes:

- Del 15 de desembre al 5 de gener es pot visitar el Pessebre Monumental de Bigues al Centre Cívic i Cultural El Rieral. L'obra és fruit dels esforços de Joan Garcia, Lluís Castillo i Manel Molas, amb la col·laboració d'Industrial Olivé i de l' Ajuntament de Bigues i Riells.

- El 22 de desembre se celebrarà el concert de Nadal a càrrec de la Coral Sant Vicenç, al Centre Cívic i Cultural de Riells del Fai.

- També, el dissabte 22 de desembre, es podran veure escenes del Pessebre Vivent, de les 18.00 a les 19.30 hores al Parc de Can Badell de Bigues. Aquest acte anirà a càrrec de la Comissió de Pessebre Vivent i FemBIR.

- El 24 de desembre, el Col·lectiu JB oferirà una festa de Nadal a les 00.00 hores al pavelló municipal d'esports. Hi haurà l'actuació de diversos discjòqueis locals i regals sorpresa.

- El 26 de desembre, l’Agrupament Escolta i Guia Maspons Anglasell organitza el Quinto de Sant Esteve a les 17.00 hores al pavelló municipal d'esports. El quinto és un joc molt comú a la zona del Vallès que s'assembla al Bingo però sense premis en metàl·lic. Els participants juguen amb blat de moro i els premis són molt diversos.

- El 28 i el 29 de desembre se celebrarà el Saló de la Infància. Els infants i els joves del municipi gaudiran d’un espai pensat per ells de manera gratuïta. Els participants podran triar entre una gran varietat d’elements lúdics, inflables i tallers diversos al pavelló municipal d'esports.

- El 29 de desembre es podrà córrer la cursa Sant Silvestre, la competició solidària amb el Banc d'Aliments. Per recórrer els 8 quilòmetres amb 200 metres de desnivell positiu, cal inscripció prèvia a través del web del Consistori.

- El 31 de desembre, l'associació ARA organitza, al Centre Cívic i Cultural de Riells del Fai a les 21.00 hores, un sopar de Cap d'Any, per al qual cal reserva prèvia.

- També el 31 de desembre, a Bigues, es farà una festa de Cap d'Any al pavelló municipal d'esports, a partir de les 00.30 hores. L'acte anirà a càrrec de l'entitat Futbol Sala Bigues i Riells i del Club d'Hoquei Patins Bigues i Riells amb l’objectiu d’oferir, al jovent del municipi, un espai on celebrar l’entrada de l'any nou de forma festiva i al ritme de música electrònica fins a la matinada i sense necessitat d’haver de sortir del municipi.

- El 5 de gener, Bigues i Riells rebrà Ses Majestats els Reis d'Orient. La rebuda a Riells del Fai es farà a les 18.00 hores a la plaça Viaplana, i a Bigues, a les 18.30 hores davant del Centre Cívic i Cultural El Rieral.