Bigues i Riells. S'ajorna l'entrega de premis del II Concurs de Poesia

La final del certamen de poesia de Bigues i Riells se celebrarà el 22 de febrer al Teatre Auditori Polivalent

Els majors de 14 anys que han presentat una poesia inèdita al II Concurs de Poesia Premi Pili Canillas de Bigues i Riells s’hauran d'esperar per poder-la recitar. L'entrega de premis i el recital estaven previstos pel 21 de desembre, però, per motius aliens a l’organització del concurs, finalment, la data per a conèixer la decisió del jurat serà el 22 de febrer. L'acte se celebrarà a les 19.00 hores al Teatre Auditori Polivalent (TAP) situat al Centre Cívic i Cultural El Rieral de Bigues.