Bigues i Riells. Divendres 21 de desembre, el transport escolar s'adapta a l'horari especial de l'IES Maria de Bell-Lloc

L'Ajuntament de Bigues i Riells informa que Sagalés adaptarà l'horari, divendres 21 de desembre, per tal de poder recollir els alumnes de l'IES Maria de Bell-Lloc, que entraran i plegaran, de manera excepcional, a les 9.00 i a les 13.00 hores, per ser l'últim dia de curs del trimestre. El Consistori publica l'horari previst per l'empresa de transports per aquest divendres vinent per tal de facilitar la mobilitat de l'alumnat del centre, coincidint amb el final del curs abans de les vacances de Nadal.

El centre, però, ha previst la cloenda del trimestre el dijous 20 de desembre per tal d'assegurar la presència tant de l'alumnat com dels docents, tenint en compte les mobilitzacions previstes per divendres 21 de desembre a causa del Consell de Ministres que tindrà lloc a Barcelona. Divendres 21 de desembre, doncs, el centre romandrà obert de les 9.00 a les 13.00 hores, encara que l'entrega dels butlletins amb les qualificacions ja s'haurà fet dijous. Divendres, l'Institut Maria de Bell-Lloc no podrà garantir la normalitat acadèmica, a causa de la incertesa sobre la possiblitat d'arribada dels docents al centre.