Begur. Torna el pessebre vivent teatralitzat de Begur amb més quadres, més figurants i més espai

El grup de teatre Mutis de Begur, sota la direcció de Joan Serrano i amb la col·laboració de l’Ajuntament, torna a organitzar la segona edició del pessebre vivent teatralitzat de Begur. En aquesta edició, que es faran els dies 22, de 18,30 a 20,30 hores, i 29 de desembre, de 18 a 20 hores, hi haurà més quadres, passant de 6 a 8, a més de noves parades al mercat, que farà que ocupin més espai, arribant a  la plaça de la Vila, i amb més figurants, uns 70. Les entrades, amb un preu de cinc euros, es poden adquirir de manera anticipada a l’Oficina de Turisme o el mateix dia a la guingueta. L’any passat, el pessebre vivent va ser visitar per unes 400 persones.

El punt de trobada serà la plaça de la Vila per després anar a veure els diferents quadres del pessebre en grups de 25 a 30 persones. Els quadres nous seran els d’Herodes i les Fúries de l’Infern, que complementaran els ja existents de l’any passat: l’Anunciació, la casa de l’hostaler Ismael, l’Anunciació als pastors, el mercat, el caganer i el naixement, que estarà ubicat a la mateixa ermita de Sant Ramon. A més, hi haurà figurants estàtics entre els diversos quadres teatralitzats. Al final de la visita, la gent podrà degustar una tassa de brou.

Fotos: Ajuntament de Begur

1545161671pessebre12.jpg