Móra d'Ebre. La Fira de Nadal de Mòra d'Ebre aplega una quarantena de paradetes

Una quarantena de paradetes de productes artesanals, agroalimentaris, de guarniments de la llar i de regals per a aquestes dates integren la 22a edici? de la Fira de Nadal de Mòra d'Ebre, organitzada per l'Ajuntament. El recinte de la fira se situa durant tota la jornada d'avui a la pla?a de Dalt i a la zona annexa dels Quatre Cantons, on tamb? s'hi han instal?lat paradetes.

Durant tota la jornada s'han organitzat un seguit d'activitats per a animar el certamen, entre les quals cal destacar diversos tallers d'artesania, de manualitats, de postals i de mandales de Nadal...; castell inflable; actuacions musicals i art?stiques, etc . La fira ha obert portes a les 10.00 h i es mantindr? activa fins a les 21.00 h.

Els actes centrals tindran lloc aquesta tarda, a partir de les 17.00 h, amb la visita de les autoritats locals que tindr? lloc a les 18.00 h. Seguidament se celebrar? una cantada de nadales dels nens i nenes de 3r de Prim?ria de l'Escola Llu?s Vi?as i del Col?legi Santa Teresa, i el lliurament de premis del 5? Concurs Troba el Caganer i del 26? Concurs d'Aparadors, a c?rrec de la Uni? de Botiguers. La visita del carter dels Reis d'Orient est? anunciada per a les 18.45 h, amb l'arribada de l'emissari reial acompanyat dels Grallers i Gegants de la Colla Gegantera de M?ra d'Ebre per tal de recollir tots els desitjos dels nens i nenes de la poblaci?. A partir de les 19.00 h es comen?ar? a repartir el brou de Nadal per a entrar una mica en calor i combatre el fred.

La celebraci? de la fira nadalenca tamb? ?s aprofitada per un seguit d'entitats, grups d'estudiants, quintos i ONG del municipi per a promocionar i recaptar fons per a diferents campanyes solid?ries pr?pies d'aquestes dates.

1544906036DSC_1997.JPG