Begur. Dotzena edició del Nadal Esportiu i Lúdic de Begur

L’àrea d’Esports de l'Ajuntament de Begur organitza, per dotzè any consecutiu, el Nadal Esportiu i Lúdic, obert als joves nascuts entre els anys 2005 i 2015. El Nadal Esportiu durarà 5 dies, 27 i 28 de desembre i del 2 al 4 de gener. L’activitat esportiva i lúdica, amb horari de les 9 del matí i la 1 de la tarda, es farà a les instal·lacions del pavelló d'esports municipal, a porta tancada. Entre les activitats programades, que aniran a càrrec de monitors de la Fundació Esportiva Begur i de l’Esplai municipal Autèntic, hi ha jocs, gimcanes, torneigs de futbol sala, partidets de bàsquet, voleibol, bicicleta, dibuixos, tallers... "Els infants podran aprendre i gaudir al mateix temps", ha assenyalat el regidor d'Esports, Martí Aldrich.

El preu de la inscripció al Nadal Esportiu i Lúdic és de 30 euros. Les inscripcions es poden fer al pavelló, com també al camp de futbol i al registre d’entrada de l'Ajuntament. El termini per fer la inscripció es clou el 21 de desembre. Cal portar fotocòpia de la targeta sanitària.

1544795004NADAL ESPORTIU I LUDIC 2018_Pagina_1.jpg
1544795004NADAL ESPORTIU I LUDIC 2018_Pagina_2.jpg