Móra d'Ebre. Llibreria Rosa, de Móra d'Ebre, establiment acreditat per a vendre publicacions de la Generalitat

Avui ha tingut lloc l'acte d'entrega del certificat d'inclusió de la Llibreria Papereria Rosa de Móra d'Ebre a la Xarxa de Llibreries Acreditades de la Generalitat de Catalunya. D'aquesta manera, l'establiment morenc rep l'habilitació per a comercialitzar productes publicats pels diferents departaments i organismes del govern autònom. L'acte ha comptat amb la presència de Jaume Domingo i Planas, director general de l'Entitat Autònoma del Diari Oficial i de Publicacions de la Generalitat, i de l'alcalde de la població, Joan Piñol, els quals han acompanyat la propietària de l'establiment, Rosa Martí.

1544482250IMG-20181210-WA0009.jpg