Llagostera. Llagostera posa en marxa un laboratori ciutadà per dinamitzar el comerç local

Emmarcat dins les actuacions de foment i dinamització del comerç i de desplegament del Pla Estratègic de Desenvolupament Local, l'Ajuntament de Llagostera ha reunit una vintena d'agents implicats en el sector comercial, en el que s'ha batejat com 'ideató del comerç innovador'.

'Es tracta d'una mena de laboratori ciutadà per cercar solucions o serveis diferents i disruptius, que ajudin al conjunt del comerç a definir i posicionar el seu tret diferencial', tal i com ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Ramon Soler.

A la trobada, hi han participat representants de la Unió de Botiguers, propietaris i responsables dels Outlets establerts al municipi, entitats socials i culturals, l'Àrea de Joventut, l'Àrea de Promoció Econòmica, la Policia Local, tècnics de la Diputació de Girona i del Consell Comarcal així com diversos comerciants.

Mitjançant una metodologia de treball basada en la creativitat i els principis del 'Design Thinking', durant 4 hores s'ha dinamitzat la trobada per definir les problemàtiques, recollir les diverses visions dels agents implicats i cercar possibles solucions i línies d'actuació.

L'atracció dels Outlets, la mobilitat, els productes de qualitat i la proximitat han estat alguns dels eixos de debat que han centrat bona part de les propostes a desenvolupar.

154410479304122018-_DSC8025.jpg

154410479304122018-_DSC8023.jpg