Begur. Begur dobla els carrers amb llums de Nadal i incorpora fil musical

Begur ha decidit doblar el nombre de carrers i espais del poble que aquest any tindran il·luminació nadalenca, que es posarà en marxa demà dijous, a les 18 hores, amb un acte públic amb animació musical a la plaça de la Vila. A més, s’ha complementat amb fil musical amb peces musicals nadalenques. Alguns dels nous carrers s’ha fet amb nou enllumenat, com poden ser els carrers Font de Baix i Santa Teresa, plaça de l’Església o es Portal d’en Paloma, mentre a d’altres, s’ha aprofitat el que ja hi havia d’altres anys, com han estat als carrers del Metge Pi, Farmacèutic Mató, Sant Ramon o Creu. Al mateix temps, s’ha ampliat l’enllumenat a nous carrers del poble d’Esclanyà, a més d’incrementar els anuncis de “Bon Nadal” a noves entrades dels nuclis urbans del terme municipal. “Volem que tots els veïns del municipi gaudeixin dels llums de Nadal”, ha manifestat el regidor de Serveis i Festes Populars, Marià Renart, que recorda que tot es fa amb llums de baix consum.

El regidor, a més, anuncia més novetats per aquestes festes nadalenques. A part del tema de l’enllumenat, ha volgut destacar l’arribada dels Reis Mags, el dia 5, a la plaça de Lluís Esteva i Cruañas. Hi haurà novetats en el muntatge del campament dels Tres Reis, que es començarà a fer amb l’arribada del carter reial, el proper 3 de gener. Després de la recepció dels Reis, a la nit, hi haurà el tradicional ball del fanalet. Tindrà lloc, a partir de les 22,30 hores, al Casal de la Gent Gran i estarà amenitzat pel duet Parfils. A més, també s’ha adquirit un nou tió per al cagatió popular, que s’estrenarà el 23 de desembre, a les 12,30 hores, a la plaça Lluís Esteva i Cruañas. El cagatió l’organitza l’Ajuntament amb el suport de l’Esplai Autèntic i la col·laboració de l’Associació de Comerç i Turisme de Begur.

1544012317llumnadal01.jpg
1544012317llumnadal02.jpg