Bigues i Riells. L'Ajuntament de Bigues i Riells aposta de nou per l'Oficina d'Intermediació Hipotecària

Dijous 29 de novembre, es va renovar, per quart any consecutiu, el conveni de col·laboració entre el Col·legi d'Advocats de Granollers i l'Ajuntament de Bigues i Riells. Aquest acte permetrà la renovació del servei jurídic d’assessorament i d’intermediació hipotecària, que és gratuït per tots els ciutadans del municipi.

Josep  Medina, degà  del  Col·legi d’Advocats de Granollers, i l'alcalde, Joan Galiano, van signar el conveni dijous passat. Aquest servei posa a disposició de les famílies de Bigues i Riells un/a advocat/da que els atén gratuïtament i que els proporciona assessorament i mediació en cas de processos d’execució hipotecària, demandes per manca de pagament del lloguer, nous contractes hipotecaris o de lloguer, així com davant de situacions de pobresa energètica.

Per accedir a aquest servei cal demanar hora al Servei d'assessorament i d'intermediació hipotecària (OFIMEH), a través de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà.

1543932386foto1.jpg

1543932387foto2.jpg