Bigues i Riells. Arriba la 6a Cursa de Sant Silvestre

Bigues i Riells tornarà a celebrar la cursa de Sant Silvestre, dissabte 29 desembre. La sisena edició de la competició tindrà un recorregut de 8 quilòmetres amb 200 metres de desnivell positiu en l’entorn natural de Bigues. Aquesta cursa és popular i solidària amb el Banc d’Aliments de Bigues i Riells. Per això, caldrà aportar aliments i no diners el dia de la cursa. Les inscripcions es podran fer a través del lloc web del Consistori fins a exhaurir places.

La sortida serà a les 11.00 hores davant del pavelló d'esports municipal Can Badell i la recollida de dorsals es podrà fer a partir de les 9.00 hores el mateix dia de la cursa. A l'arribada, hi haurà un refrigeri per als participants.Des del Banc d'Aliments suggereixen aportar els queviures següents: llet, llegums cuits, llaunes sardines, llaunes de tonyina, farina de pa, oli i sucre.