Altafulla. Altafulla se suma un any més a La Marató de TV3, que enguany compleix la 26a edició

Altafulla es bolca un any més en La Marató de TV3, que enguany compleix la 26a edició, i que, en aquesta ocasió es dedicarà a la investigació sobre el càncer. La regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament d'Altafulla, que encapçala l'edil Xavier Rofas, ja ha anunciat que el consistori destinarà una partida de 1.500 euros per contribuir en la campanya solidària. Rofas també ha animat a la ciutadania a què 'hi aporti el seu granet de sorra com ha fet en les anteriors edicions', i s'ha mostrat convençut que els altafullencs i les altafullenques superaran la xifra assolida de l'anterior edició i que es va situar en els 4.391,36 euros.

Centenars de persones participaran en la quinzena d'activitats populars que, novament, entitats i col·lectius d'Altafulla organitzaran al municipi per sensibilitzar i recaptar fons per a La Marató.  L'esport, la música, la gastronomia i les tradicions ompliran de festa solidària els centres i equipaments municipals. Totes aquestes activitats es poden consultar al web de l'Ajuntament d'Altafulla.