Lloret de Mar. Visita del Delegat Territorial del Govern de la Generalitat a les Franqueses

El Delegat Territorial de la Generalitat de Catalunya, Julià Fernàndez, reafirma el seu compromís l'Ajuntament de les Franqueses Fernàndez visita el municipi per conèixer de primera mà els projectes en marxaLa reunió del delegat amb l'Alcalde i els regidors de l'equip de govern ha posat sobre la taula diversos projectes de Pla de Barris com el de l'illa d'equipaments del carrer Rosselló, la plaça de l'Esbarjo o el futur pas soterrat de Bellavista. Sobre aquest tema, el delegat s'ha compromès a fer les gestions necessàries amb Adif per iniciar les obres com més aviat millor.

Durant la trobada també ha conegut el projecte del Centre Cultural de Corró d'Avall i el seu canvi d'usos, respecte al projecte inicial. L'Alcalde també ha parlat de la futura residència per a la gent gran projectada a Bellavista i de la necessitat de la concertació de places públiques des de la Generalitat i de la cessió de diverses places per a veïns del municipi.

Un altre dels temes tractats ha estat el desenvolupament del Parc del Falgar i la Verneda i el projecte de la futura Aula de Natura. Julià Fernàndez ha reiterat el seu compromís per facilitar el diàleg entre l'Ajuntament i Generalitat, per a poder donar el màxim de suport a tots aquests projecte des del Govern.

Tot i que la reunió ha centrat bona part de la visita, el Delegat Territorial de la Generalitat també ha pogut conèixer la història de l'Ajuntament i signar el Llibre d'Honor.

1543581942IMG_0608.JPG