Bigues i Riells. Dilluns 3 i dimecres 5 de desembre hi haurà un tall de corrent als barris de La Vall Roja i El Veïnat de Bigues

Estabanell Energia ha comunicat al Consistori la interrupció elèctrica programada per aquest dilluns 3 de desembre de les 17.00 a les 18.00 hores aproximadament. L'empresa també ha notificat a l'Ajuntament de Bigues i Riells que el dimecres 5 de desembre té previst interrompre el servei de les 14.30 a les 16.30 hores aproximadament. El motiu de les aturades és la reforma i manteniment de la xarxa elèctrica.

A continuació compartim la relació d'adreces afectades pel tall elèctric, les masies afectades són dels barris El Veïnat i La Vall Roja de Bigues:

- Can Benet Vell

- Can Bori

- Can Feliuà

- Can Lluc

- Can Roca

- Can Solé Coll

- Can Tapias

- Can Torroella

- Can Coll Fred

- La granja d'Oreig

- El Camí de Can Roca, núm. 0.