Solsona. El Teatre Comarcal acull un espectacle familiar sobre l'origen de la vida a la Terra

Aquest dissabte, dia 1, a les sis de la tarda arriba al Teatre Comarcal de Solsona Mare Terra. Un viatge apassionant a l'origen de la vida. És un espectacle d'actors i titelles de la companyia del Príncep Totilau sobre l'origen de la vida i l'evolució del nostre planeta, les plantes i animals i de la nostra espècie. És un muntatge molt visual inspirat en les moltes preguntes que es formulen els nens sobre la naturalesa i en els llibres de Charles Darwin, Richard Dawkins i Richard Feynman.

El protagonista de Mare Terra és en Bernat, un nen de cinc anys que es pregunta d'on van sortir la lluna, el sol, les estrelles i el planeta, com és que tots els dinosaures van morir i on era ell mateix abans de ser a la panxa de la mare. Una nit, ja adormit, uns personatges peculiars entren a la seva habitació i es preparen per donar respostes al Bernat, des de la gran explosió del Big Ban fins a l'aparició de l'ésser humà.

És un espectacle recomanat a infants a partir de 3 anys. L'organitzen la pròpia companyia i la regidoria de Cultura de l'Ajuntament de Solsona. Les entrades es posaran a la venda a taquilla al preu de 5 euros a partir d'una hora abans de la funció.

Activitat: ‘Mare Terra. Un viatge apassionant a l’origen de la vida’, a càrrec del Príncep Totilau
Dia: dissabte 1 de desembre de 2018
Hora: 18 h
Entrada: 5 euros (només a taquilla)