Calella. Calella renova el Consell d'Adolescents

Aquest divendres, a les 19.00 h, a l’Espai Mercat, es celebrarà l’acte de constitució del segon Consell dels Adolescents de Calella. L’acte serà presidit per l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, i que comptarà amb la participació de la regidora adjunta a l’alcaldia responsable de l’Àrea de Joventut, Cindy Rando, el regidor adjunt a l’alcaldia responsable de l’Àrea de Participació, Marc Buch, i la regidora d’ERC, Cristina Gómez.

Els 16 adolescents que formaven part del primer Consell tenien com a tasca haver de dissenyar el funcionament de l’Espai Jove que es crearà properament a l’Hostal Vell, així com els serveis i les activitats que s’hi oferiran. 9 d’aquests adolescents continuaran formant part del Consell i s’hi sumaran 11 nous joves, quedant un grup de 20 membres dins el Consell d’Adolescents.
La creació del Consell dels Adolescents neix arrel de la bona valoració que es fa del Consell dels Infants i amb l’objectiu de donar continuïtat als nois i noies que formen part del Consell dels Infants a poder seguir formant part d’un espai de participació durant els seus anys d’adolescència.

El Consell d'Adolescents atorga 15 punts extres a la proposta Taller d’orientació laboral i acadèmic dels Pressupostos Participatius de Joventut.

Tal i com estableixen les bases del pressupost participatiu de Joventut, el Consell dels Adolescents, un cop celebrada l’assemblea, s’encarrega de donar 15 punts extres a una proposta de cada grup. En la sessió del passat dimarts, el Consell d’Adolescents va donar-li els 15 punts a la proposta Taller d’orientació laboral i acadèmic. Així doncs, la puntuació final de a la proposta Taller d’orientació laboral i acadèmic és de 70 punts, quedant en segona posició després de la coalició de les propostes Nit Jove!, Fiesteros, S.A. i La Crida.

1542914216image005.jpg